8.6
8.6/10 Reviews
0 item(s) € 0,00

Winkelwagen ×

Er zitten geen artikelen in uw winkelwagen.

Klantenservice
 
Heeft de Zonnerij.nl een Showroom?
De Zonnerij.nl is een Webshop maar biedt tevens de mogelijkheid om in de showroom de zonwering of rolluiken te komen ` beleven`.  
Echter is de showroom enkel open op afspraak,  Bel om een afspraak in te plannen naar :
0174 – 226384  of mail naar info@zonnerij.nl, u heeft dan tevens direct de mogelijkheid om uw product te bestellen. Lekker snel en makkelijk!
 
Bent u 24 uur per dag geopend?
De website Zonnerij.nl is 24 uur per dag geopend.  U kunt dus bestellen op het tijdstip dat het u het beste uitkomt.  Echter is de klantenservice telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 8.30 – 12 uur en tussen 13- 16 uur.  Tevens kunt u uw vragen stellen op de chat, wij proberen u dan zsm te beantwoorden. Let op; in geval met drukte kan de wachttijd langer zijn. 
De showroom is enkel geopend op afspraak , er kan een afspraak ingepland worden op werkdagen van maandag t/m vrijdag van 8.30 uur tot 16 uur.  ( Bij opdrachten ook `s avonds ) 
 
Kan ik mijn bestelde product afhalen op locatie? 
Als u ervoor kiest om uw product af te halen, dan kunt u dit aangeven tijdens het bestelproces.
Er worden dan geen extra kosten voor verzenden berekend.
U krijgt een mail waarin wordt aangegeven wanneer het product voor u klaar ligt. Dit is meestal dezelfde dag, want over het algemeen is alles op voorraad. 
Neem wel uw bestelbon mee, dit mag afgedrukt of op uw telefoon staan.
 
Kan ik een product bij de locatie van de Zonnerij.nl  kopen zonder dat ik het besteld heb via de website ?
Dat ligt eraan. Bent u op zoek naar een zonnescherm, rolluik of overkapping,  dan hoeft u dit in sommige gevallen niet direct via de site te bestellen, maar wordt dit voor grote afnames geregeld via offertes, akkoordbevestigingen en facturen die u apart krijgt toe gemaild. Echter alle andere producten zoals onderdelen, dient u eerst online te bestellen en betalen.
 
Kan ik op locatie betalen?
De showroom van onze webshop beschikt over een moderne bestelzuil waarop onze webshop draait. Hierop kunt vult u uw gewenste bestelling in en kunt deze direct betalen via alle betaal methodes die de webshop aanbiedt. Tevens beschikt onze bestelzuil over een pin apparaat. Na de bestelling kunt u indien voorradig direct uw bestelling meenemen. Maatwerk producten hebben altijd een levertijd, de actuele levertijden kunt u hier terug lezen. 
 
Mag ik een product ruilen?
Wilt u een product ruilen? Als het geen maatproduct is, is dat geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@zonnerij.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product. 
 
Wat is de levertijd van de producten?
Wij doen zorgvuldig ons best om uw bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 16 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog aan te bieden bij de verzendmaatschappij. Niet altijd lukt het on echter dit na te komen,  heel soms zijn de producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de   www.zonnerij.nl/snelle-levering staat een indicatie van de levertijden.  Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte. 
 
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten variëren van € 2.95 - € 150.00 afhankelijk van welk product u kiest per adres. Sommige producten worden Gratis verzonden.  Het bedrag van de verzendkosten wordt na het invullen van de betaalgegevens weergegeven op de afreken pagina, en staat tevens direct bij de meeste producten vermeld. De Zonnerij biedt u ook de mogelijkheid om uw bestelde producten gratis af te halen op onze locatie in Wateringen. De gewenste levering kunt u bij stap 4 van uw bestelling aangeven. 
De Zonnerij bezorgd alle bestellingen door heel Nederland, België  en Duitsland. kleine onderdelen, reinigingsproducten en motoren verzenden wij met Postnl, zodra wij uw pakket bij Postnl hebben afgeleverd ontvangt u op het door uw opgegeven mail adres een track en trace code waarmee u het pakket kunt volgen. Alle lengte materialen, rolluiken en zonneschermen verzenden wij met een vervoersbedrijf, of worden door ons zelf bij u afgeleverd.
 
Hoe zit het met de garantie?
De Zonnerij.nl verkoopt veel.  Heel erg veel.  
Wat we niet graag verkopen is  `Nee` ,  maar wat we zeker niet verkopen zijn ondeugdelijke producten. 
Blijkt uw product dus onverhoopt defect te zijn geraakt, dan kunt u er zeker van zijn dat wij dit voor u gaan oplossen.
Hierbij volgen wij altijd de wet en natuurlijk ook de fabrieksgarantie.
 
Kan ik een product herroepen? 
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.
 
Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons (ZBV Trading BV, Zonnerij.nl 's Gravenzandseweg 3 2291PE Wateringen, info@zonnerij.nl, Telefoon: 0174 226384) via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het bijgevoegde modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

FORMULIER VOOR HERROEPING

Retour zendingen

  • Afhankelijk van de aard van het probleem wordt in overleg met u bekeken wat de beste en snelste oplossing is.
  • Wij beoordelen uw product. Hierna ontvangt u een nieuw product of u ontvangt uw bedrag van het product / onderdeel retour.
  • Retouren verzenden aan Zonnerij.nl, s Gravenzandseweg 3, 2291 PE Wateringen, voorzien met uw klantengegevens en factuurnummer.
  • Producten indien rederlijkerwijs mogelijk in originele onbeschadigde verpakking versturen.

Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben terug gekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van de terugzending komen voor uw rekening. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en het werking van de goederen vast te stellen.

Uitzonderingen

De volgende producten kunt u niet ruilen of retourneren:

  • Maatwerk producten (dit zijn producten die door maatvoering of kleurstelling speciaal voor u op maat zijn gemaakt).