- Topservice en -kwaliteit
- Gratis bezorging onderdelen vanaf €100,-
- Particulier & zakelijk bestellen
- Duurzaam verzonden
- Achteraf betalen met Klarna
Vragen over Doeken
-
Kan ik kleur staaltjes aanvragen?
Het is mogelijk om doek staaltjes op te vragen (dit geld niet voor Soltis doek), dit kunt u doen via de website. U krijgt hierbij een cadeaubon om uw staaltjes te vergoeden (dit gaat niet verder dan €10,-) https://www.zonnerij.nl/doek-op-maat/kleurstaal-aanvragen.html
Bij de screendoeken staat er een A of B achter, Wat betekent dit?
Simpel gezegd, voorkant en achterkant.
U kunt kiezen of u de A - of B kant wilt, de kant die u kiest is het aanzicht wanneer u naar uw scherm kijkt vanaf buiten.Wanneer kan ik mijn doek(en) verwachten?
Zodra wij de verwachte leverdatum weten zullen wij dit gelijk per mail aan u laten weten. Mocht er een eventuele vertraging zijn, dan krijgt u dit ook van ons te horen.
Hoe weet ik welke dikte doekpees ik nodig heb?
Indien u nog een doekpees in uw oude doek heeft zitten, kunt u deze ook gebruiken in uw nieuwe doek. Mocht u een nieuw doekpees willen, dan kunt u het oude pees opmeten.
Hierbij geldt; Bij een gestreept doek wordt 5 mm pees aangeraden en bij een egaal doek wordt meestal 6 mm aangeraden.Bij het confectioneren van het zonneschermdoek word er een zoom genaaid aan beiden kanten. U kunt de pees in de zoom schuiven.
Kan ik een offerte aanvragen?
U kunt de prijs gelijk op de website uitrekenen. Zodra u de maten / voorkeuren heeft ingevoert, komt hier gelijk een prijs te staan. Mocht u hier toch niet uitkomen dan kunt u ons altijd mailen met al uw gegevens en maten naar info@zonnerij.nl.
Wat is het verschil tussen een Screendoek en een Soltis doek?
De basis van de screens zijn hetzelfde. Bij beiden wordt het doek langs de geleiders naar boven of beneden gerold vanuit de cassette. Echter is een Solidscreen voorzien van ritsen aan beiden zijden, dit is bij een standaard screen niet het geval. De ritsen zorgen ervoor dat het doek in de geleiders wordt vast geritst, waardoor het doek strak in de geleiders zit en meer windbestendig is. Er kunnen daardoor ook geen insecten meer onder het doek terecht komen.
Is het mogelijk om een andere vorm doek te bestellen?
In het hoogseizoen is het helaas niet mogelijk om een andere vorm doek te bestellen (lees driehoek of een doek met een schuine zijde.) In het laagseizoen kunt u contact met ons opnemen om te kijken wat de mogelijkheden zijn.
Hoe berg ik mijn doek op wanneer ik het niet meer gebruik?
Wij raden u aan om uw doek op te rollen en op te bergen wanneer u het doek niet gebruikt. Let op, Vouw het doek niet op! Wanneer er vouwen in het doek komen gaan de vouwen er niet meer uit. Hierdoor kan uw doek ook sneller scheuren.
Kan ik mijn doek laten hangen met alle weersomstandigheden?
Het is niet bevorderlijk voor uw doek wanneer u deze buiten laat hangen met regen, vorst of hagel. Wanneer dit een keer gebeurd is dit geen ramp, maar zorg wel dat het doek eerst goed droogt voor u het oprolt en opbergt.
Kan ik mijn zonweringsdoek zelf vervangen?
Dit is zeker mogelijk. U kunt de meet/montage instructies vinden bij het bestellen van uw doek onder het kopje “handleidingen”.Ik kan het kopje monteren niet vinden bij doek vervangen.
Dat klopt. Wij monteren geen losse doeken. Dit is voor doe het zelf, wellicht met hulp van een handig familielid, kennis of buur.
Hoe worden mijn doeken verstuurd?
Onze doeken worden netjes opgerold verzonden en voorzien van buisfolie. In de meeste gevallen rollen wij het doek op over de kortste zijde, dit om de verzendkosten zo laag mogelijk te kunnen houden (let op, indien er klikpees opzit is dit niet mogelijk, deze doeken worden altijd over de breedte opgerold).
Ik probeer een doek te bestellen uit de voorraad maar dat lukt niet.
Waarschijnlijk heeft u het doek gevonden via google. Dit doek is dan al verkocht, google past dit alleen niet aan. U kunt het voor de zekerheid altijd even navragen.