•  Topservice en -kwaliteit
  •  Gratis bezorging onderdelen vanaf €100,-
  •  Familiebedrijf sinds 1990
  •  Duurzaam verzonden
  •  Achteraf betalen met Klarna

Vragen over bestellingen

Search FAQ

  • Hoe weet ik of mijn bestelling via de webshop gelukt is?

    U ontvangt een email met een bevestiging als uw bestelling gelukt is. (zorg er dus voor dat uw e-mail adres goed is ingevuld!) Is dit niet het geval, kijk in uw spam box, hier staat de email wellicht in. Indien dit ook niet het geval is, neem dan contact op met onze klantenservice. 

    Kan ik mijn bestelling nog aanpassen/annuleren ?

    In enkele gevallen is dit nog mogelijk, wanneer het pakket nog niet aangeboden is bij de pakketdienst. Indien u een maatwerkproduct besteld zou dit binnen 24 uur moeten worden doorgegeven. Hierna is dit niet meer mogelijk. Dit dient u te doen via de email. Vermeld hierbij uw bestelnummer, u krijgt een bevestiging zodra de aanpassing is gemaakt.

    Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling binnen heb?

    Meteen nadat uw bestelling is afgerond, ontvangt u een e-mail met een orderbevestiging.
    Soms kan het voorkomen dat de orderbevestiging in uw spam box terecht komt.

    Zodra het product is verzonden, ontvangt u een automatisch gegenereerde e-mail met een track-en-trace-link en vervoerdersinformatie. De track-en-trace-link leidt u naar de status van uw bestelling.

    Wij streven ernaar uw bestelling zo snel mogelijk te leveren. Voor een groot deel van onze artikelen geldt: op werkdagen voor 14.00 uur besteld, zelfde dag nog verzonden. De levertijden van onze maatwerkproducten vindt u hier. Mocht een product onverhoopt toch niet op voorraad zijn, zullen wij u hierover z.s.m. informeren met een verwachte levertijd.

    Wilt u uw bestelling bij ons komen ophalen, dan ligt uw bestelling vaak binnen 24 uur voor u klaar. U ontvangt van ons een e-mail zodra de bestelling voor u klaar ligt. U kan uw bestelling bij ons komen ophalen van maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 16.30 uur.

    Kan ik mijn bestelde product afhalen op locatie?

    Als u ervoor kiest om uw product af te halen bij ons op locatie in Wateringen, dan kunt u dit aangeven tijdens het bestelproces. Er worden dan geen extra kosten voor verzenden berekend. U krijgt een mail waarin wordt aangegeven wanneer het product voor u klaar ligt. Dit is meestal dezelfde dag, want over het algemeen is alles op voorraad (m.u.v. maatwerk producten).  Neem wel uw bestelbon mee, dit mag afgedrukt of op uw telefoon staan.

     

Zonnerij verlaten? Je kunt je winkelmand bewaren voor later!